Przejdź do strony: , 1, 2, 3 [4Następna

Droga Krajowa 16 - Drogowy Kregoslup Mazur

Autor Wiadomość
Piotrek Mężczyzna

953

2010-04-21 21:04:01

 
Z.J. Mężczyzna

2,538

2010-04-21 22:39:26

Ministrem infrastruktury jest Cezary Grabarczyk. Proponuję 'podziękować' mu za specjalną 'troskę' o Mazury - ma na stronie stosowny formularz…
http://www.cezarygrabarczyk.pl/kontakt

 
nonmaximus Mężczyzna
titleless

1,304

2010-04-30 11:12:14

mazury.info.pl:

Ministrem infrastruktury jest Cezary Grabarczyk. Proponuję 'podziękować' mu za specjalną 'troskę' o Mazury - ma na stronie stosowny formularz…
http://www.cezarygrabarczyk.pl/kontakt

Jaki kraj, takie inwestycje drogowe :wallbash:
http://biznes.onet.pl/dyzma-na-polskich-drogach-i-mostach,18496,3217778,1,prasa-detal
Pozdrawiam,
nonmaximus

 
jo44 Mężczyzna

1,557

2010-04-30 13:03:41

mazury.info.pl:

Ministrem infrastruktury jest Cezary Grabarczyk. Proponuję 'podziękować' mu za specjalną 'troskę' o Mazury - ma na stronie stosowny formularz…
http://www.cezarygrabarczyk.pl/kontakt

"Cezary Grabarczyk - lider Platformy Obywatelskiej w regionie łódzkim" -
to ja wolę podziękować Platformie - wkrótce będzie okazja.

 
misu
Użytkownik usunięty

2011-01-27 12:08:44

 
fuledzki
wojciech łukowski

1,263

2011-01-27 13:19:44

Czy my musimy być tak fatalnie położeni,że nie da się poprowadzić drogi omijając jeziora?

 
misu
Użytkownik usunięty

2011-01-27 13:34:26

Trzeba wziąć pod uwagę to, że nie wiadomo kiedy to będzie robione.  ;-)
Dodatkowo nasz region czy są jeziora czy nie, to i tak jest brany pod uwagę na samym końcu jak cała ściana wschodnia

 
vooda Wyróżniony

10,378

2011-01-27 13:43:36

No to chyba trza się pożegnać z koncepcją pochylni lub kanału między Tyrkłem a Buwełnem i nowym szlakiem żeglarskim WJM, na który tak liczyły Miłki - przez las za Cierzpiętami pobiegnie "szesnastka"...

Nigdy nie jest się samotnym, mając gumową kaczuszkę.
(Douglas Adams)
 
jo44 Mężczyzna

1,557

2011-01-27 14:13:33

vooda:

No to chyba trza się pożegnać z koncepcją pochylni lub kanału między Tyrkłem a Buwełnem i nowym szlakiem żeglarskim WJM, na który tak liczyły Miłki - przez las za Cierzpiętami pobiegnie "szesnastka"…

Spokojnie! Obie koncepcje są tak samo mało realne.

 
vooda Wyróżniony

10,378

2011-01-27 15:45:03

Ale, jeśli dojdzie do urealniania, turystyczny szlak wodny nie ma szans w zwarciu z komunikacyjnym szlakiem lądowym.

Nigdy nie jest się samotnym, mając gumową kaczuszkę.
(Douglas Adams)
 
Cieśla Sewruk

1,157

2011-01-27 19:12:07

vooda:

Ale, jeśli dojdzie do urealniania, turystyczny szlak wodny nie ma szans w zwarciu z komunikacyjnym szlakiem lądowym.

Co ma jedno do drugiego? Nad kanałami robi się mosty nad drogami wiadukty.? Póki co trwają prace nad wyznaczeniem trasy szesnastki na naszym terenie. Na konkretne projekty rozwiązań technicznych przyjdzie dopiero później czas. Dobrze byłoby, żeby projektanci drogi mieli świadomość, że szlak wodny ma się tu pojawić.

<°))))><
<°))))><
<°))))><

 
Bromar Mężczyzna

Zalogowany
1,774

2017-07-25 14:47:55

"Children must be taught how to think, not what to think" - Margaret Mead
 
Z.J. Mężczyzna

2,538

2017-07-25 15:34:57

Bromar:

Mielenie kasy. Ten odcinek miał już zaprojektowanych dokładnie 41 wariantów. Wszystkie zostały oprotestowane przez wpływowych właścicieli daczy w nieodległym sąsiedztwie. Mają interes w tym, aby Mazury były skansenem.

Ich działania pozwoliły jednak poznać mechanizmy skutecznego zablokowania dowolnej inwestycji - np. zabudowy placu zabaw przy ul. Mickiewicza. Nie ma tego złego… :clap:

 
Bromar Mężczyzna

Zalogowany
1,774

2017-07-25 22:15:50

Być może za rządów PiS protesty nie będą brane pod uwagę … ale jak do tego wpiąłeś plac zabaw w swoim sąsiedztwie, to zupełnie nie rozumiem  ;)

"Children must be taught how to think, not what to think" - Margaret Mead
 
Z.J. Mężczyzna

2,538

2017-07-26 02:07:27

Dziś nikt już nie przywiązuje się do drzew. Dowolną inwestycję można zablokować skutecznie na drodze formalnej lub opóźnić realizację o wiele lat. Wystarczy znać przepisy i umieć z nich korzystać. :music:

Przejdź do strony: , 1, 2, 3 [4Następna