Przejdź do strony: , 1 ... 34, 35, 36 [37Następna

Nasz most się sypie

Autor Wiadomość
vooda Wyróżniony

10,406

2011-09-07 22:02:34

Dobra, ale o taką z Kościuszką :crazy:

Nigdy nie jest się samotnym, mając gumową kaczuszkę.
(Douglas Adams)
 
Łukasz Zakrzewski Mężczyzna
Radny Miejski

5,004

2011-09-07 22:27:27

Dokumentacja na obwodówkę może być gotowa tak na oko, (jakby wszyscy się sprężyli) za dwa lata. Most też będzie wymagał zapewne prognozy oddziaływania na środowisko. Pierwsze przymiarki do tego już są robione przy obwodówce. Ja bym się nie zakładał oto z voodą.

Łukasz Zakrzewski - Radny Rady Miejskiej w Giżycku
facebook.pl/radnyzakrzewski/
Zajrzyj i polub, jeżeli chcesz wiedzieć co ostatnio zrobiłem dla Ciebie!
 
milka Moderator Kobieta
Nullus anxietas.

5,597

2012-01-20 10:20:39

ja2008:

Może ktoś wreszcie wyjaśni te różnice!
w/g encyklopedii http://pl.wikipedia.org/wiki/Most_obrotowy_w_Gi%C5%BCycku
Most zbudowany został w 1898 roku przez firmę Beuchelt & Co. Grünberg i.Schl. z Zielonej Góry, żeby zapewnić dojazd z miasta do znajdującej się po zachodniej stronie kanału Twierdzy Boyen.
w/g http://mazury.info.pl/atrakcje/most-gizycko/
HISTORIA MOSTU
Most obrotowy został zbudowany w 1889r. przez firmę Bechelt C.O. Grundberg und Shel z.Zielonej Góry.
w/g http://www.mazury.com.pl/atrakcje/most/index.htm
Most obrotowy został zbudowany w 1848 roku przez firmę Bechelt C.O. Grundberg und Shel z Zielonej Góry
w/g http://www.gizycko.org.pl/o-gi-749/most-na-kanale—3365/
Został zbudowany w 1860 r., by zapewnić łatwe połączenie z Twierdzą Boyen. W latach 1960-70 jego ręczny (sic!) napęd zmieniono na elektryczny.
w/g http://www.gizycko.pl/most-obrotowy-3983.html
MOST OBROTOWY na kanale Łuczańskim w Giżycku
Most obrotowy zbudowany został w 1860r. w celu zapewnienia dogodnego połączenia miasta z Twierdzą Boyen (1843-1855), przez firmę Bechelt C.O. Grundberg und Shel z Zielonej Góry. XIX-wieczny zabytek znajduje się na kanale Łuczańskim, łączącym jez. Niegocin i Kisajno

Podstawową umiejętnością, jaką powinien posiąść każdy człowiek, jest wdupiemanie, które polega na odróżnianiu rzeczy ważnych i takich, na które ma się wpływ, od badziewia, czyli cudzych fanaberii, fochów, żądań i oczekiwań pod hasłem "bo wszyscy tak robią"
 
szadol Mężczyzna
imprezymazury.com.pl

824

2012-01-21 09:25:53

Przynajmniej jedna informacja się zgadza firma która go zbudowała : Bechelt C.O. Grundberg und Shel z Zielonej Góry :)

...nie wszyscy mogą jeździć Mazdą, niech jeżdżą golfami tak jak wszyscy...
Najmilszy widok w lusterku wstecznym na skrzyżowaniu ... znikające BMW

www.fisherczarter.pl
 
atos Mężczyzna
na bocznym torze

2,599

2012-01-21 14:01:40

ja2008:

Może ktoś wreszcie wyjaśni te różnice!
w/g encyklopedii http://pl.wikipedia.org/wiki/Most_obrotowy_w_Gi%C5%BCycku
Most zbudowany został w 1898 roku przez firmę Beuchelt & Co. Grünberg i.Schl. z Zielonej Góry, żeby zapewnić dojazd z miasta do znajdującej się po zachodniej stronie kanału Twierdzy Boyen.
w/g http://mazury.info.pl/atrakcje/most-gizycko/
HISTORIA MOSTU
Most obrotowy został zbudowany w 1889r. przez firmę Bechelt C.O. Grundberg und Shel z.Zielonej Góry.
w/g http://www.mazury.com.pl/atrakcje/most/index.htm
Most obrotowy został zbudowany w 1848 roku przez firmę Bechelt C.O. Grundberg und Shel z Zielonej Góry
w/g http://www.gizycko.org.pl/o-gi-749/most-na-kanale—3365/
Został zbudowany w 1860 r., by zapewnić łatwe połączenie z Twierdzą Boyen. W latach 1960-70 jego ręczny (sic!) napęd zmieniono na elektryczny.
w/g http://www.gizycko.pl/most-obrotowy-3983.html
MOST OBROTOWY na kanale Łuczańskim w Giżycku
Most obrotowy zbudowany został w 1860r. w celu zapewnienia dogodnego połączenia miasta z Twierdzą Boyen (1843-1855), przez firmę Bechelt C.O. Grundberg und Shel z Zielonej Góry. XIX-wieczny zabytek znajduje się na kanale Łuczańskim, łączącym jez. Niegocin i Kisajno

bez rozbierania szczegółów- większość dat przytoczonych przez Ciebie z różnych źródeł ma potwierdzenie w historii mostu na Kan. Giżyckim- były to głównie remonty. Obecna konstrukcja pochodzi z 1893 roku.
Oczywiście historia mostu jest znacznie starsza, łącznie ze spektakularnym zawaleniem się konstrukcji w dniu 4 września 1859 roku- ale to już dłuuuuga historia zarówno miasta jak i pobliskiej twierdzy Boyen

pół biedy- wyłożyć się na piasku, cała bieda- na asfalcie
 
misu
Użytkownik usunięty

2012-05-27 18:07:00

no i nasz most padł :-) coś tam się psiuło - Awaria. I powiesili tablice Remont mostu

 
jo44 Mężczyzna

1,571

2016-05-11 00:12:11

Jeszcze się nie sypie, ale jeśli tak dalej pójdzie to wkrótce. Regułą jest, że "miszczowie kierownicy" z Giżycka i reszty Polski zasuwają przez most ile fabryka dała. Jest wprawdzie ograniczenie do 30 km/h ale kto by się tam przejmował. Czy na prawdę nikogo to nie obchodzi? Ani władz miasta, ani władz powiatu (tak wiem, mają inne kłopoty) ani zarządcy dróg? Czy czekamy aż trzeba będzie znowu most zamknąć? A wystarczy niewiele - dwu "śpiących policjantów" i po kłopocie.

 
yorguś Mężczyzna

1,347

2016-05-11 07:53:42

Ja poruszam się tym mostem codziennie. Nie spotykam na nim pędzących z nadmierną prędkością aut. Może mam szczęście? Nic nie jest wieczne. Wszystko z wiekiem zaczyna się psuć. Prędkość poruszania się auta po moście raczej nie ma większego znaczenia dla jego stanu technicznego- no chyba, że ktoś przywali w barierkę. Oczywiście nadmierna prędkość jest zagrożeniem dla pieszych i rowerzystów. "Leżący policjant" wpływałby na płynność ruchu. Już dziś można napotkać korki od mostu do ronda. Alternatywą jest objazd zakorkowanej strefy przez ul. Nadbrzeżną i Kolejową - no ale… stan Kolejowej woła o pomstę do nieba.

 
alpinka
alpinka

358

2016-05-11 09:13:41

yorguś, punkt widzenia zależy do punktu siedzenia, no więc, a ja codziennie ten most przebiegam. Już dwukrotnie by mnie przejechano, po prostu zasuwają jak wariaci. Proponuję, stań sobie z boku i popatrz może wtedy zmienisz zdanie ! To nie jest, 30, ani 50, to jest najmniej 80 hahaha !!!

 
ociec

3

2016-05-11 10:55:31

A ja pamiętam jak swego czasu był tam ograniczniki prędkości tj. progi zwalniające. Jeden był na wysokości budynku Olsztyńska 2A. I artykuł w gazecie, jak mieszkańcy skarżyli się, ze im ściany pękają. Lepszym rozwiązaniem byłby szykany od strony hotelu.

 
capri

230

2016-05-11 18:49:11

Polecam zjedzenie obiadku w Marizie lub Papryce… :) wrażenia niezapomniane :) pędzący 80 km/h przeważnie NGI … :( tragedia ..czym starsze auto tym szybciej przebija się na drugą stronę kanału :) a z innej beczki …co z tą Kolejową w końcu…? przecież to straszny obciach taka nawierzchnia w dzisiejszych czasach :(

 
glass Mężczyzna

358

2016-05-11 19:14:15

Kolejowa- droga spacerowa rzadko kto nią przekracza prędkość 50km/h :) nigdy tam nie widziałem wypadku. Estetyka 1/5 Bezpieczeństwo 4/5 Zużycie zawieszenia 5/5 Poziom hałasu nie znany

Myślisz że mam 10 lat?:)
 
nik

144

2016-05-12 16:26:30

Pamiętam, że przed mostem, prawie na wysokości Papryki, była wysepka ze znakiem drogowym. Znak był chyba w "ślepym" polu widzenia, bo kilku kierowców wjechało w niego centralnie.

 
KLON Kobieta
hardcore crust

2,001

2016-05-12 19:56:11

jo44:

Jeszcze się nie sypie, ale jeśli tak dalej pójdzie to wkrótce.

Już raz w tym roku były problemy i potrzebna była interwencja "mechaników".
Więc raczej się sypie. Jak stanie na dobre (oczywiście będzie wtedy wyłączony ruch lądowy bo nie można ŻM utrudniać biznesu :-) ) to powiat rozłoży ręce , że nie ma kasy. Zarząd powiatu wraz zarządem dróg powiatowych przecież pieczołowicie zarządza tym zabytkiem dbając o jego stan techniczny i ustala grafik tak by mieszkańcy miasta mogli komfortowo przemieszczać się przez Kanał Giżycki :-)

Nie lubię melisy. Uspokaja mnie wkurzanie innych.

Przejdź do strony: , 1 ... 34, 35, 36 [37Następna