Przejdź do strony: , 1 ... 14, 15, 16 [1718, 19, 20 ... 26,

Projekt Plaża w Giżycku!

Autor Wiadomość
Z.J. Mężczyzna

2,840

2017-06-27 00:14:51

[Oryginał: 2017-06-27 00:04:08]

KLON:

Ogólnodostępny, atrakcyjny teren się dzierżawi za nieistotne w skali budżetu pieniądze a dzięki temu teren jest zajęty przez "inwestora" a wstęp jest ograniczony dla mieszkańców a czasem płatny.

Nie jestem pewien, czy odróżniasz dzierżawę od własności. Dzierżawa ma to do siebie, że to właściciel decyduje co na danym terenie można, a czego nie. Póki co nie zostało to ustalone, a dzierżawca jest tylko dzierżawcą, nie inwestorem. Inwestor kupuje teren, aby na nim coś zbudować.

Pojedź tam i zobacz jak to w tej chwili wygląda. Wychodek dla psów spuszczonych ze smyczy, pozostałości po libacjach, brzeg brudny, w wodzie pełno szkła z porozbijanych przez żulernię butelek. Może Tobie pasuje taka "ogólnodostępność" - mi nie.

Moim zdaniem lepiej teren wydzierżawić, niech ma opiekuna niż ponosić koszty jego utrzymania i sprzątania… i nie ma czegoś takiego jak nieistotne pieniądze. Przypomnij sobie raban na temat groszowej podwyżki cen wody. :ok:

KLON:

Gdyby ten teren uzbroić w drogę, parkingi i plaże a następnie wydzierżawić i w umowie zaznaczyć, że zarządca musiałby dbać o teren a jednocześnie nie mógłby pobierać opłat za dostęp do plaży, sanitariatów, miejsca na ognisko byłoby pięknie i rozsądnie z korzyścią dla miasta i mieszkańców.

Tylko jaki w tym interes dzierżawcy? Nie sądzę, abyś znalazł frajera na podpisanie tak niekorzystnej umowy. Poza tym 300m dalej jest ogólnodostępna plaża miejska, wyposażona w betonowe ścieżki, duży, bezpłatny parking. Jaki sens za pieniądze podatnika budować drugą plażę?

Moim zdaniem lepiej ten teren "rozruszać" minimalnym kosztem i sprzedać komuś, kto wybuduje tam np. wielopiętrowy-całoroczny hotel.

Co do drogi masz rację.

Odnośnie parkingów. Gdyby to ode mnie zależało na tymczasowym parkinu przy plaży pojawiłyby się parkometry, a posiadacz katy Giżycczanina (płacącego podatki w gminie miejskiej) miałby bilet gratis… podobnie jak jest to planowane podczas wstępu na Twierdzę.

KLON:

Na teraz i na szybko trzeba by podzielić tą działkę na dwie części. Od jeziora do drogi nie dzierżawić by teren był ogólnodostępny a od drogi do drogi przy torach niech będzie camping z całą infrastrukturą.
Wtedy to miejsce ożyje.

Pełna zgoda. Każdy lubi przyjść na przygotowane, posprzątane, wykoszone… nic za to nie płacąc. Niestety darmowe obiady nie istnieją. Zawsze ktoś płaci. Najczęściej podatnik.

KLON:

Inaczej będzie jak np. w Pieczarkach gdzie nie ma wody i sanitariatów a za samo wejście na plażę i parkowanie samochodu jest pobierana opłata. Dzierżawca przez dwa miesiące pobiera opłaty od ludzi a koszta jego to czynsz i wywóz śmieci. Nic więcej.

Bardzo mi się podoba w Pieczarkach. Wstęp płatny eliminuje delikwentów, którzy przyjadą, zrąbią drzewo, rozpalą ognisko, obalą flaszkę lub dwie i pojadą zostawiając syf po sobie… czego można doświadczyć w tym miejscu poza sezonem.

W sezonie jadąc tam mam pewność, że okolica będzie wysprzątana, będzie tojtojka zamiast śmierdzących krzaków, będzie sklepik, gdzie mogę coś zjeść/kupić, a dziecko nie wdepnie w czyjeś g… i jestem gotów za to zapłacić.

Gdy mam ochotę wypocząć "na dziko" - w promieniu 15-30km od Giżycka znam kilkadziesiąt ogólnodostępnych, odludnych nawet w długi weekend, miejsc gdzie mogę to zrobić i dziwię się, że Ty ich jeszcze nie znasz.

[Dodano: 2017-06-27 00:14:51]

Surdut:

Wygląda na to, że nie będzie dużo miejsca do pływania
http://bip-files.idcom-web.pl/sites/3080/wiadomosci/379394/files/projekt_nr_3.pdf

Prawdopodobnie chodzi o zatrudnienie dwóch ratowników zamiast czterech.

Mnie bardziej dziwi w tym regulaminie obowiązek noszenia kamizelek asekuracyjnych podczas zabawy na tym wodnym placu zabaw. Będą je wypożyczać, czy trzeba przytaszczyć je ze sobą? Obie możliwości nie mają sensu.

Moim zdaniem brakuje na plaży czystego, płytkiego brodzika dla dzieci z wodą podgrzewaną panelami słonecznymi. Plac zabaw również domaga się remontu i modernizacji.

 
KLON Kobieta
hardcore crust

2,001

2017-06-27 12:55:48

Z.J.:

KLON:

Ogólnodostępny, atrakcyjny teren się dzierżawi za nieistotne w skali budżetu pieniądze a dzięki temu teren jest zajęty przez "inwestora" a wstęp jest ograniczony dla mieszkańców a czasem płatny.

Nie jestem pewien, czy odróżniasz dzierżawę od własności. Dzierżawa ma to do siebie, że to właściciel decyduje co na danym terenie można, a czego nie. Póki co nie zostało to ustalone, a dzierżawca jest tylko dzierżawcą, nie inwestorem. Inwestor kupuje teren, aby na nim coś zbudować.

Pojedź tam i zobacz jak to w tej chwili wygląda. Wychodek dla psów spuszczonych ze smyczy, pozostałości po libacjach, brzeg brudny, w wodzie pełno szkła z porozbijanych przez żulernię butelek. Może Tobie pasuje taka "ogólnodostępność" - mi nie.

Moim zdaniem lepiej teren wydzierżawić, niech ma opiekuna niż ponosić koszty jego utrzymania i sprzątania… i nie ma czegoś takiego jak nieistotne pieniądze. Przypomnij sobie raban na temat groszowej podwyżki cen wody. :ok:

Z cenami wody to chodziło o zasady a nie o sumy przynajmniej w moim przypadku.
Wracając do tematu. Nie przeszkadza mi taka "ogólnodostępność" i nie przeszkadzała mi na wzgórzu Brunona ale w imię pluralizmu religijnego jestem w stanie zaakceptować identyczne działania miasta także na "dzikiej plaży".
Niech to miasto uporządkuje i wtedy będą żule (jak nadal są na wzgórzu), będzie śmiecenie ale będą a też kosze na śmieci i będzie ktoś sprzątał po żulach i turystach oraz kosił trawę. Miejsce odżyje. W dalszym planie można myśleć o dzierżawie (nie sprzedaży! ).

KLON:

Gdyby ten teren uzbroić w drogę, parkingi i plaże a następnie wydzierżawić i w umowie zaznaczyć, że zarządca musiałby dbać o teren a jednocześnie nie mógłby pobierać opłat za dostęp do plaży, sanitariatów, miejsca na ognisko byłoby pięknie i rozsądnie z korzyścią dla miasta i mieszkańców.

Z.J.:

Tylko jaki w tym interes dzierżawcy? Nie sądzę, abyś znalazł frajera na podpisanie tak niekorzystnej umowy. Poza tym 300m dalej jest ogólnodostępna plaża miejska, wyposażona w betonowe ścieżki, duży, bezpłatny parking. Jaki sens za pieniądze podatnika budować drugą plażę?

Moim zdaniem lepiej ten teren "rozruszać" minimalnym kosztem i sprzedać komuś, kto wybuduje tam np. wielopiętrowy-całoroczny hotel.

Ta plaża ogólnodostępna nie jest plażą jakich oczekuje przynajmniej połowa mieszkańców. Ta połowa, którą widuję na plażach na Zalesiu, Pieczarkach po drugiej stronie Niegocina, kiedyś na "Kanaliku Wilkaskim" czy w innych miejscach, których nie warto zdradzać czytającym :-)
Te 20 lat temu ludzie plażowali na dzikiej plaży (pomimo kanału burzowego zmywającego do jeziora wszystkie nieczystości z ulicy) tak samo jak na Małej Popówce. Teraz ani jedno ani drugie miejsce nie nadaje się do plażowania, jedno zapuszczone i zapomniane przez urzędników drugie oddane minimalnym kosztem dla dzierżawców na inne cele niż plaża z kąpieliskiem.

Dlaczego tak jest, że miasteczko z podobnymi gabarytami a zupełnie mniejszym jeziorem (i to jednym a nie 5 w obrębie miasta) potrafi mieć kilka kąpielisk miejskich z całą infrastrukturą (nie licząc kilku dodatkowo zadbanych miejsc nad wodą bez ratowników) jak darmowe toalety, przebieralnie, bary, wypożyczalnie leżaków itd. ?
Płacz, że Giżycko to przystanek na zakupy z markecie portugalskim i port z kejami rezydenckimi nie dla mas wynika z tego, że nie ma gdzie wypocząć w mieście choć warunki do stworzenia takich miejsc wypoczynku są. A tak mamy co najwyżej bazę wypadową i turyści choć płaca za nocleg często właścicielom z "warszawki" to stołują, zwiedzają, plażują po za miastem.

Pytanie jaki w tym interes dzierżawcy jest zasadne ale jest na nie doskonała odpowiedź. Taka dzika plaża gdyby miała jednego restauratora na wyłączność to by wszystko się kalkulowało. I darmowe toalety i gratisowe sprzątanie plaży i reszty terenu. Znam to z autopsji i to działa.

Z.J.:

KLON:

Na teraz i na szybko trzeba by podzielić tą działkę na dwie części. Od jeziora do drogi nie dzierżawić by teren był ogólnodostępny a od drogi do drogi przy torach niech będzie camping z całą infrastrukturą.
Wtedy to miejsce ożyje.

Pełna zgoda. Każdy lubi przyjść na przygotowane, posprzątane, wykoszone… nic za to nie płacąc. Niestety darmowe obiady nie istnieją. Zawsze ktoś płaci. Najczęściej podatnik.

Gwarantuję Ci, że koszenie i sprzątanie (słabe ale zawsze) plaży miejskiej nie jest dotowane z kieszeni podatnika jeżeli płaci się za to czynszem z dzierżawy tych budek z dykty.

Z.J.:

KLON:

Inaczej będzie jak np. w Pieczarkach gdzie nie ma wody i sanitariatów a za samo wejście na plażę i parkowanie samochodu jest pobierana opłata. Dzierżawca przez dwa miesiące pobiera opłaty od ludzi a koszta jego to czynsz i wywóz śmieci. Nic więcej.

Bardzo mi się podoba w Pieczarkach. Wstęp płatny eliminuje delikwentów, którzy przyjadą, zrąbią drzewo, rozpalą ognisko, obalą flaszkę lub dwie i pojadą zostawiając syf po sobie… czego można doświadczyć w tym miejscu poza sezonem.

W sezonie jadąc tam mam pewność, że okolica będzie wysprzątana, będzie tojtojka zamiast śmierdzących krzaków, będzie sklepik, gdzie mogę coś zjeść/kupić, a dziecko nie wdepnie w czyjeś g… i jestem gotów za to zapłacić.

Gdy mam ochotę wypocząć "na dziko" - w promieniu 15-30km od Giżycka znam kilkadziesiąt ogólnodostępnych, odludnych nawet w długi weekend, miejsc gdzie mogę to zrobić i dziwię się, że Ty ich jeszcze nie znasz.

Wiele do tego napisałam wyżej :-)
Niestety standard tego miejsca jest niski a płacisz jak za toitoja nad morzem. Na pisku się nie wysr.. bo mandat zapłacisz a w ToiToju stajesz na deskę bo kopiec kreta wystaje ponad i wszyscy sikają do wody a wizyta w tym przybytku to ostateczność.

Co do wypoczynku na dziko to pełna zgoda ale jak nie chcę na dziko a chcę w innym miejscu w mieście to gdzie? Jest dzika plaża na Almaturze i "cywilizowana" na COSie ale to rubieże Giżycka gdy 300 metrów od centrum jest kilkukilometrowa linia brzegowa czy po drodze zapuszczone jeziorko, które miało kiedyż dwie plaże.
I to o czym napisałam wyżej. Tak jak ja czy Ty turyści także jadą z miasta by odpocząć co najwyżej nocując w "apartamentach". A z takich noclegów na kwaterach miasto nie ma kasy dopłacając do śmieci i infrastruktury.
Wszelkie imprezy masowe to atrakcja dla całego powiatu w opcji dobre bo z biedronki i nawet miejscowi jak chcą dobrze zjeść to jeżdżą do Rydzewa czy do gminnej Strandy bo w mieście nie ma konkurencji w gastronomi i  nie ma gdzie zjeść jeśli się nie zapije tego jedzenia kilkoma sikaczami z koncernu.

Nie lubię melisy. Uspokaja mnie wkurzanie innych.
 
Z.J. Mężczyzna

2,840

2017-06-29 02:51:47

KLON:

Ta plaża ogólnodostępna nie jest plażą jakich oczekuje przynajmniej połowa mieszkańców.

Równie dobrze mogę napisać, że 90% mieszkańców chce takiej właśnie plaży… i będzie to równie prawdziwe i oparte na jakichkolwiek badaniach stwierdzenie jak Twoje. Bez demagogii proszę. :cool:

KLON:

Te 20 lat temu ludzie plażowali na dzikiej plaży (pomimo kanału burzowego zmywającego do jeziora wszystkie nieczystości z ulicy) tak samo jak na Małej Popówce.

20 lat temu nie było smartfonów, szajsbuka, instagrama, tanich wycieczek do Egiptu, a na każdym podwórku było pełno dzieciaków. Te czasy już nie wrócą.

KLON:

Dlaczego tak jest, że miasteczko z podobnymi gabarytami a zupełnie mniejszym jeziorem (i to jednym a nie 5 w obrębie miasta) potrafi mieć kilka kąpielisk miejskich z całą infrastrukturą (nie licząc kilku dodatkowo zadbanych miejsc nad wodą bez ratowników) jak darmowe toalety, przebieralnie, bary, wypożyczalnie leżaków itd. ?

Wiemy, wiemy. Szczecinek jest bez wad.  ;-)

KLON:

Płacz, że Giżycko to przystanek na zakupy z markecie portugalskim i port z kejami rezydenckimi nie dla mas wynika z tego, że nie ma gdzie wypocząć w mieście choć warunki do stworzenia takich miejsc wypoczynku są. A tak mamy co najwyżej bazę wypadową i turyści choć płaca za nocleg często właścicielom z "warszawki" to stołują, zwiedzają, plażują po za miastem.

Co za różnica, czy turysta zakupione w Biedronce piwo wypije w apartamencie wynajmowanym od Warszawiaka czy na bezpłatnej plaży. W obu przypadkach nic z tego nie mamy… no może poza tym, że warszawski właściciel apartamentu być może zapłacił za wywóz śmieci (choć często takie mieszkania funkcjonują jako niezamieszkane), a my oszczędzimy na ich zbieraniu i utylizacji. Z danych MZMGO wynika, że rocznie zbieramy ok.1500 ton śmieci z dzikich wysypisk - m.in. takich jak na dzikiej plaży. Za to płacimy my i to są istotne pieniądze.

Płacimy również za "bezpłatne" imprezy… aby zapełnić miejsca noclegowe w okolicznych gminach… a one budują drogi i remontują chodniki. :ok:

Jeżeli zaś chodzi o żeglarzy. Omijają Giżycko bo szukają kameralnych miejsc. Wielkomiejskiego życia mają u siebie pod dostatkiem.

KLON:

Pytanie jaki w tym interes dzierżawcy jest zasadne ale jest na nie doskonała odpowiedź. Taka dzika plaża gdyby miała jednego restauratora na wyłączność to by wszystko się kalkulowało. I darmowe toalety i gratisowe sprzątanie plaży i reszty terenu. Znam to z autopsji i to działa.

Obawiam się, że to mogłoby nie wyjść. W Sztynorcie jedna firma jest właścicielem portu, restauracji, sklepu i bezpłatnych sanitariatów… a ludzie chodzą do zlokalizowanej we wsi smażalni. Nikomu nie zabronisz otwarcia gastronomii tuż za płotem Twojej inwestycji.

KLON:

Gwarantuję Ci, że koszenie i sprzątanie (słabe ale zawsze) plaży miejskiej nie jest dotowane z kieszeni podatnika jeżeli płaci się za to czynszem z dzierżawy tych budek z dykty.

Na plaży miejskiej również funkcjonują obiekty obsługujące plażowiczów, zlokalizowane na terenie kolejowym. Zyski z tej dzierżawy nie trafiają do naszego budżetu.

KLON:

Tak jak ja czy Ty turyści także jadą z miasta by odpocząć co najwyżej nocując w "apartamentach". A z takich noclegów na kwaterach miasto nie ma kasy dopłacając do śmieci i infrastruktury.

Jeżeli kwaterodawca płaci podatki w gminie miejskiej Giżycko, to ma. Traci jedynie na podatku od nieruchomości mieszkalnej zamiast komercyjnej. Hotele i tym podobne obiekty płacą sporo w ramach podatku od nieruchomości, ale podatki od PIT/CIT najczęściej trafiają do innych gmin.

KLON:

Wszelkie imprezy masowe to atrakcja dla całego powiatu w opcji dobre bo z biedronki i nawet miejscowi jak chcą dobrze zjeść to jeżdżą do Rydzewa czy do gminnej Strandy bo w mieście nie ma konkurencji w gastronomi i  nie ma gdzie zjeść jeśli się nie zapije tego jedzenia kilkoma sikaczami z koncernu.

No właśnie. Powinniśmy dbać o wpływy do wspólnej kasy zamiast finansować rozrywki wszystkim. W Warszawie mają kartę Warszawiaka. W wielu innych miastach również to działa na podobnych zasadach.

Dlatego warto jak najszybciej uruchomić kartę Giżyczanina (płatnika podatków w gminie miejskiej) i niech jej posiadacz ma zniżki (nawet 90%), a pozostali niech płacą normalną stawkę… a ze zniżek niech korzystają tam, gdzie płacą swoje podatki :clap:

…a większe zyski przeznaczyć np. na wyższe wynagrodzenia pracowników GCK, którzy często pracują przy takich imprezach do białego rana.

 
Bromar Mężczyzna

1,895

2017-07-03 16:55:29

Zakrza:

(…)

Koszmarny błąd, ale jeszcze większym skandalem jest zmiana bardzo kosztotwórczego warunku przetargowego tj. frakcji kruszywa z mniejszej(bardzo drogiej) na grubszą(tańszą) po wybraniu wykonawcy.

Nie wykonywanie przez Burmistrza uchwał i zarządzeń(lokalnego prawa) własnego autorstwa - też przecież skandal - to przy tym pikuś. Mamy do czynienia z materialna stratą dla Miasta.

Zakrza, może zapytaj kolegów aktywistów skąd im się wzięły te wyliczenia? I jak można na czymś stracić 200 patoli, gdy od samego początku to coś kosztowało mniej niż te słynne 200 tysięcy. A może zwyczajnie skłonisz kolegów aby przyznali się, że walnęli babola, bo nie mają pojęcia o czym piszą. Ja jestem nieco zawiedziony, że Ty także to bezkrytycznie podchwyciłeś. Czy wrogość do Burmistrza tak zaślepia umysł?

"Children must be taught how to think, not what to think" - Margaret Mead
 
kumix

131

2017-07-03 17:34:29

To raczej nie kłopoty zakrzy a Bromara, nieprawidłowości na kwotę 200.000 w tym piach, ale jak się okazuje i gruz i geowloknina, a kwota może być jeszcze większa. To ty zaczales pisać ze to tylko piach, a jednak kwiatki wychodzą

 
Bromar Mężczyzna

1,895

2017-07-03 20:49:56

Ale pokażecie w końcu jak liczyliście te dwie stówki? A jeśli już policzyliście gruz i geowłókninę to też śmiało pokażcie co jest nie tak. Tylko konkretnie, bez lania wody czy bicia piany na podstawie waszego widzi mi się. Jeśli Burmistrz lub jego podwładni zrobili coś nieprawidłowo, to należy to krytykować, ale używając do tego konkretnych danych czy konkretnych wyliczeń. Na teraz wyglada na to jakby "nagi Adam" lub "wężowaty diabeł" spojrzał w sufit i strzelił kwotę z palca.
Konkrety Panowie, konkrety!!! Kumasz?

"Children must be taught how to think, not what to think" - Margaret Mead
 
Dzialkowiec

256

2017-07-04 10:45:23

A kto to w ratuszu wpadł na taki "świetny pomysł" żeby interesy prywatnego przedsiębiorcy wygrały z potrzebami mieszkańców, przez co zakazano kąpieli na połowie plaży? To trzeba było zostawić tak jak wczesniej, też było tylko pol kąpieliska

 
OFGier

141

2017-07-04 11:03:20

Przebrnąłem przez sesje miejska. Andruszkiewicz dla popalić. Jeżeli jedynymi argumentami pozostalej części radnych są odp. Proszę to zgłosić do prokuratury bo inaczej nie uwierzę, to mam nadzieje, że to ich ostatnia kadencja.
Bromar skad ty wziąłeś te idiotyczne wyliczenia, że piach kosztował mniej niż 200 000 PLN? Jelec próbował zgryzc ten temat Ale wyszło, że się chłop nie zna. Powtórzę to co było na sesji. Piach, który kazał zrobić burmistrz robi tylko jedna firma w Polsce i 2och, z 5 oferentów wzięło ceny piachu właśnie z niej.( Oferty były o prawie 1 mln wyższe od pozostałych). Zwycięzca przetargu pokazał dokumenty że ten piach będzie miał taniej, jednak firma która mu to wyceniła powiedziala po zwycięstwie, że jednak się wycofuje i takiego piachu nie dostarczy.
Znajomy, który pracuje w lokalnej żwirowni, mówi, że w promieniu 500 km nie ma szans na piach, który kazał sypać burmistrz. Od 2 tyg interesujesz się tematem i nadal nie ustaliłes ceny? Klepiesz jęzorem byle klepać, a nienawiść do opozycji burmistrza zaślepiła ci oczy.

 
ewelinka_z

201

2017-07-04 11:26:04

no i odezwały się "diabeł" z "aniołkiem" grając na jednej trąbie :) do ucha Bromara obsypując epitetami bo zadał kilka prostych i logicznych pytań. Jeden z drugim piszą jakby byli materacem każego z przedsiębiorców. "Andruszkiewicz dla popalić " - co to jest? Monitoring cen piachu przez telefon?
Najpierw pomierzcie wszystkie ziarenka piasku na plaży , czy aby nie ma tam kilku niezgodnych ze specyfikacją - to dopiero była by afera. :smiley_crazy:

 
KLON Kobieta
hardcore crust

2,001

2017-07-04 12:37:13

Bromar:

Ale pokażecie w końcu jak liczyliście te dwie stówki? A jeśli już policzyliście gruz i geowłókninę to też śmiało pokażcie co jest nie tak. Tylko konkretnie, bez lania wody czy bicia piany na podstawie waszego widzi mi się. Jeśli Burmistrz lub jego podwładni zrobili coś nieprawidłowo, to należy to krytykować, ale używając do tego konkretnych danych czy konkretnych wyliczeń. Na teraz wyglada na to jakby "nagi Adam" lub "wężowaty diabeł" spojrzał w sufit i strzelił kwotę z palca.
Konkrety Panowie, konkrety!!! Kumasz?

Co z tego , że strzelili z palca? Wypłynął problem o którym nikt by się nie dowiedział, że pomyłki się zdarzają ale oficjalnych informacji przy przecinaniu wstęgi już o tych pomyłkach nie ma. Tu pada cała koncepcja "wysokich wynagrodzeń dla urzędasów" jaką promuje Z.J. :-)
Gdyby zrobił to fachowiec już by podziękował za pracę ale jak widać stołek trzyma mocno i wniosek taki, że jednak to nie tacy fachowcy (bo boją się iść do innej pracy) i nie tak mało się jednak zarabia (by rzucić tą robotę jak się jej nie ogarnia).

Jak by było gdyby nie popełniono tego błędu przy przetargu to nikt nie wie i już się nie dowie. Więc każda teoria jest prawdopodobna :-)

By "grilować" burmistrza publicznie nie trzeba specjalnie szukać tematów. Regulamin plaży, bzdetne znaki czyli jak przez całą kadencję równanie w dół ekipy z GPO samo się prosi o negatywne komentarze.

Nie lubię melisy. Uspokaja mnie wkurzanie innych.
 
Łukasz Zakrzewski Mężczyzna
Radny Miejski

Zalogowany
5,001

2017-07-05 08:01:54

KLON:

By "grilować" burmistrza publicznie nie trzeba specjalnie szukać tematów. Regulamin plaży, bzdetne znaki czyli jak przez całą kadencję równanie w dół ekipy z GPO samo się prosi o negatywne komentarze.

Zgadzam się w 100%. Wystarczy robić swoje, niespecjalnie szukając, a kompromitujące materiały same spływają na "skrzynki mailowe" :-)

Łukasz Zakrzewski - Radny Rady Miejskiej w Giżycku
facebook.pl/radnyzakrzewski/
Zajrzyj i polub, jeżeli chcesz wiedzieć co ostatnio zrobiłem dla Ciebie!
 
Bromar Mężczyzna

1,895

2017-07-05 18:55:09

Zawsze można próbować odwrócić kota ogonem … tak robią politycy. Ja nie muszę cen szukać, bo to nie jak wyliczyłem stratę miasta przy budowie plaży. Oczekuję jednak, że to wyliczenie tuby propagandowej zostanie poparte konkretnymi liczbami (ilość * cena-1 - ilość * cena-2). W tym wątku widać, że to zbyt wiele.

"Children must be taught how to think, not what to think" - Margaret Mead
 
realista

75

2017-07-09 20:55:47

Dzisiaj przetestowalem z rodziną naszą plażę i stwierdzam że jest super! . Plaża jest szeroka i ludzie na całej plaży w wodzie . Zadowoleni . Kolejna gownoburza opozycji burmistrza a plaża jest nareszcie świetna :ok2: :clap: :naplazy: :master: :cool:

 
KLON Kobieta
hardcore crust

2,001

2017-07-09 23:14:01

realista:

Dzisiaj przetestowalem z rodziną naszą plażę i stwierdzam że jest super! . Plaża jest szeroka i ludzie na całej plaży w wodzie . Zadowoleni . Kolejna gownoburza opozycji burmistrza a plaża jest nareszcie świetna :ok2: :clap: :naplazy: :master: :cool:

Nie lubię melisy. Uspokaja mnie wkurzanie innych.
 
Dzialkowiec

256

2017-07-10 11:19:17

1. Pół plaży zamknięte
2. Burmistrz okłamał oferentów gęstością piachu co miało wpływ na zawyżenie ofert za plażę
3. Burmistrz oklamal że będzie wymagał dokumentów utylizacji betonów, czym zawyżył ofert za wykonie plaży
4. Burmistrz osobiście wyznaczył parametry gumy użytej na plaży - użyto innej, niezgodnej
5. Aneksy na pale to inną ciekawą historią

Ale Janusz, Grażyna i ich córkosyn był, moczy nogi i jest super
Klekajcie narody przed tym dobrodziejem!!!

Przejdź do strony: , 1 ... 14, 15, 16 [1718, 19, 20 ... 26,