Przejdź do strony: , 1, 2, 3 [4Następna

Wizytówka Mazur... Żegluga Mazurska

Autor Wiadomość
Mazurka

78

2006-10-09 06:31:53

Giżyczanka pisała jak najbardziej na temat ale została usunięta z uwagi na niewygodne wypowiedzi, jestem pewna że mnie też usuniecie, a podobno to forum publiczne, teraz widać kto startuje , wybory tuż tuż, żebyście sie wszyscy nie rozczarowali

 
Giżyczanka

33

2006-10-09 09:05:34

To forum jest publiczne i służy różnym tematycznym dyskusjom. Temat został otwarty dlatego, że różne wątki związane z ŻM pojawiły się w innych działach tematycznych (nota bene, temat zaczął się od ataku na "złomy" prywatnych armatorów, które wiozły w paradzie misski, przeprowadzonego przez jakiegoś zwolennika/zwolenniczkę ŻM, a nie od złośliwego ataku na naszą "białą flotę"). Nikt nie broni osobom związanym z Zarządem ŻM wejścia tu i rzeczowego włączenia się do dyskusji. Na tym polega istota Internetu, z czego usiłuje korzystać również ŻM, oferując swoją stronę internetową. Internet to wolne medium i kazdy moze przedstawiać w nim swoje zdanie, ograniczane jedynie regulaminem for.
Ale ja sądzę (również po wypowiedzi Niki, dotyczącej koniecznosci "zaproszenia" dyrekcji ŻM do dyskusji), słysząc cytowaną gdzieś wypowiedź prezesa Zarządu ŻM w sprawie parady z misskami, że "nikt się do nas nie zgłosił z propozycją", iż dyrekcja tej firmy tkwi mentalnie głęboko w PRL-u i jak to w dawnych, państwowych i monopolistycznych, zakładach bywało, czeka, aż ktoś się zgłosi z jakimiś ofertami, zamiast samemu występować z inicjatywą. Może to właśnie powinno się mocno zmienić w stylu funkcjonowania tej firmy.
Nie piszę tego wcale złośliwie, tylko jako czuły obserwator całej sytuacji. Już ŻM ma pewien kłopot z drobnymi, prywatnymi armatorami (inaczej nie byłoby takiej "walki konkurencyjnej"), a co się stanie jeśli pojawią się tu prawdziwi giganci z zagranicy, którzy będą w stanie np. rzucić na Wielkie Jeziora kilkanascie nowoczesnych, luksusowych jednostek i zdumpingować przez rok albo dwa ceny za rejsy tak, że ŻM pójdzie z torbami. Dlatego, z myślą o globalistycznej europejskiej przyszłości, uważam, że ŻM powinna zawiązać konsorcjum z miejscowymi, drobniejszymi armatorami, aby wspólnie poradzić sobie z potencjalnie dużo niebezpieczniejszą konkurencją.[/quote]
Cytuje Pańskie słowa to jest forum publiczne i służy róznym wątkom tematycznym, moje wypowiedzi zostały wykasowane pod zarzutem odbiegnięcia od tematu. Zatem co to ma być? Każdy kto stanie w obronie ŻM zostaje wykasowany? Przecież ten temat na prośbe byłego pracownika został otwarty. Walka o stronę internetową? Co jest dla pana niezrozumiałe ne tej stronie? Proszę sie wypowiedzieć, ponieważ większośc osób nie bardzo może zrozumieć Pana co jest dla pana takie trudne? Czy w formie elementarza dla pierwszoklasistów mamy otworzyć swoją stronę, porównując stronę UM uważam ,że nie jest w mądrzejszej wersji. Rozumiem że kibicuje Pan Pani Joli ale czy to jest powód z ukrycia niszczyć innych? to tak wygląda walka o stołek? Poza tym firma ŻM nie jest firmą o profilu turystyczną mój drogi Panie jesteśmy firmą usługowo przewozową zatem jest bardzo niezorientowny mój Panie w temacie. Poza tym czy ma pan pojęcie o prawnych następstwach firmy? co za bzdury Pan plecie o załozycielu? Czy zdaje Pan sobie sprawę z tego co Pan napisał? firma jest uwłaszczona zatem Pańskie ble, ble o odzyskaniu stoczni przez syna załozyciela to jedynie strachy na lachy co Pan chce przez to uzyskać? Poparcie Pani Joli? Wsztscy wiemy jak za jej rządów padło wiele firm , a boli to że ŻM NIE MOZNA UGRYŹĆ? I niestety czasami zdarza się tak , że kto ,, bronią wojuje od tej broni ginie" może sie przydarzyć wszystko obruci sie przeciwko Panu. Wątek ten odrazu drukuje , ponieważ może zostać znowu wykasowany zatem życzę powodzenia w nieczystej grze jaką Pan prowadzi.

 
Keraj

4

2006-10-09 10:03:37

Witam. Postanowiłem się włączyć do dyskusji na temat przyszłości rynku turystycznego który na całym świecie jest rozumiany jak jedna z gałęzi przemysłu natomiast na Mazurach stał się przyczyną zbędnych waśni.
Co gorsza nie dotyczy on wyłącznie sporu pomiędzy zwolennikami Żeglugi Mazurskiej a jej przeciwnikami. Całkowicie biektywnie muszę jednak wyraźnie opowiedzieć się po stronie Żeglugi Mazurskiej. Znam tą firmę odrobinę więcej od przeciętnego mieszkańca Giżycka i wiem ile serca wkładają jej włodarze w jej właściwy wizerunek. Błędy popełnia każdy kto czyni cokolwiek. Sztuką jest jednak z ich popełnienia wyciągać właściwe wnioski. Jestem głęboko przekonany, że włodarze Żeglugi tak właśnie czynią. Odejdę jednak od tematu Żeglugi powracając do wątku o którym wspomniałem na wstępie.
Waśnie o przyszłość oferty mazurskich miast i miasteczek napawają mnie pesymizmem. O ile są one na poziomie skutkującym konkretnymi działaniami zmierzającymi do równie konkretnych wyników to wszystko jest o'key. Gorzej jest natomiast gdy budzą niezdrowe emocje prowadząc do nikąd. Spróbujmy na tym forum podjąć dyskusję wolną od waśni i niepotrzebnych nikomu zgryźliwości na temat wizerunku naszego miasta dla przybywającego tu turysty, Usystematyzujmy tematy dzieląc Giżycko nijako na strefy wpływu ruchu turystycznego. Nie będę zaczynał od linii brzegowej jeziora Niegocin której puls w sezonie tętni swoim rytmem i jak w każdym kraju jest najbardziej dochodowym miejscem.
Giżycko jest miastem blisko 30 tysięcznym i zamknięcie jego "życia" na niewielkim przybrzeżnym terenie jest po prostu złym rozwiązaniem. Mogą sobie na to pozwolić Mikołajki (3500 mieszkańców)
Proponuje zacząć dyskusję o wizerunek miasta zaczynając od ulicy Warszawskiej. To ona winna stać się wizytówką naszego regionu albowiem teraz, w sezonie, po godzinie 16 miast stać się centrum kulturalnym miasta staje jego kulturalną pustynią.
Cofając się chociażby kilka lat wstecz było zupełnie inaczej.
Może więc warto tej ulicy przywrócić blask godny naszemu miastu

 
Mazurka

78

2006-10-09 10:04:29

vooda:

Nika:

Najgorsze jest to, że w tej rozmowie nie dajecie szansy na obronę samej ŻM! Może najpierw byście się skontaktowali z nią i przeprowadzili jakiś wywiad, rozmowę, zdobyli dane i w końcu wyciągnęlibyście właściwe wnioski i dowiedzieli się jak to jest naprawdę!

To forum jest publiczne i służy różnym tematycznym dyskusjom. Temat został otwarty dlatego, że różne wątki związane z ŻM pojawiły się w innych działach tematycznych (nota bene, temat zaczął się od ataku na "złomy" prywatnych armatorów, które wiozły w paradzie misski, przeprowadzonego przez jakiegoś zwolennika/zwolenniczkę ŻM, a nie od złośliwego ataku na naszą "białą flotę"). Nikt nie broni osobom związanym z Zarządem ŻM wejścia tu i rzeczowego włączenia się do dyskusji. Na tym polega istota Internetu, z czego usiłuje korzystać również ŻM, oferując swoją stronę internetową. Internet to wolne medium i kazdy moze przedstawiać w nim swoje zdanie, ograniczane jedynie regulaminem for.
Ale ja sądzę (również po wypowiedzi Niki, dotyczącej koniecznosci "zaproszenia" dyrekcji ŻM do dyskusji), słysząc cytowaną gdzieś wypowiedź prezesa Zarządu ŻM w sprawie parady z misskami, że "nikt się do nas nie zgłosił z propozycją", iż dyrekcja tej firmy tkwi mentalnie głęboko w PRL-u i jak to w dawnych, państwowych i monopolistycznych, zakładach bywało, czeka, aż ktoś się zgłosi z jakimiś ofertami, zamiast samemu występować z inicjatywą. Może to właśnie powinno się mocno zmienić w stylu funkcjonowania tej firmy.
Nie piszę tego wcale złośliwie, tylko jako czuły obserwator całej sytuacji. Już ŻM ma pewien kłopot z drobnymi, prywatnymi armatorami (inaczej nie byłoby takiej "walki konkurencyjnej"), a co się stanie jeśli pojawią się tu prawdziwi giganci z zagranicy, którzy będą w stanie np. rzucić na Wielkie Jeziora kilkanascie nowoczesnych, luksusowych jednostek i zdumpingować przez rok albo dwa ceny za rejsy tak, że ŻM pójdzie z torbami. Dlatego, z myślą o globalistycznej europejskiej przyszłości, uważam, że ŻM powinna zawiązać konsorcjum z miejscowymi, drobniejszymi armatorami, aby wspólnie poradzić sobie z potencjalnie dużo niebezpieczniejszą konkurencją.

Vooda ,jeśli chodzi o wypowiedź na temat złomów to za to że ktoś nie jest zafascynowany statkami prywanych armatorów to trzeba krytykować za to ŻM? A jeśli chodzi o wypowiedź Prezesa , iż nikt się do nas nie zgłosił to wybacz ,ale ŻM ma pędzić aby rozsławić Panią Jole za komfort a jej Urząd od początku jej rządów robi antyreklamę dla ŻEGLUGI, bredzisz o PRL-u a sam stosujesz takie metody , widzisz problem polega na tym , iż oceniasz innych względem siebie , w ciąż rzucasz złośliwości a piszesz , że to nie złośliwośc , czy naprawdę aż tak jesteś zdesperowny? nie umiesz inaczej? Jesteś bardzo niepoważnym facetem na jak myślałam poważnym forum , ale tu jest klika jak widzę PLR-owskie metody ha,ha, ale odjazd :) :) :)

 
vooda Wyróżniony

10,378

2006-10-09 10:31:31

Keraj:

Giżycko jest miastem blisko 30 tysięcznym i zamknięcie jego "życia" na niewielkim przybrzeżnym terenie jest po prostu złym rozwiązaniem. Mogą sobie na to pozwolić Mikołajki (3500 mieszkańców)

Całkowicie się z tym zgadzam. W Giżycku jest taka sytuacja, że w okresie letnim centrum miasta "przemieszcza się" w okolicę portów, plaży i promenady wzdłuż kanału. Natomiast w samym mieście turysci (i to nieliczni) docierają maksymalnie do skrzyżowania Warszawskiej z Dąbrowskiego i do poczty. Z kolei po sezonie przykro patrzeć jak martwe są obszary przy kanale. Np. kolejni własciciele "Groty" od lat usiłują przedłużyć działalność lokalu poza sezon - z marnym skutkiem.
Jedną z przyczyn takiego stanu rzeczy (chodzi mi w tym przypadku o okres letni) jest przykry fakt, że Giżycko, oprócz jeziora i kanału, gdzie wszyscy staraja się latem umieścić ze swoimi propozycjami, nie ma żadnych innych atrakcji (Twierdza Boyen jest na uboczu miasta). Być może trochę tę sytuację odmieni lokal i punkt widokowy na wieży ciśnień, który ma być uruchomiony na przyszłoroczny sezon.
Sądzę też, ze to jest temat na dyskusję do innego wątku.

Nigdy nie jest się samotnym, mając gumową kaczuszkę.
(Douglas Adams)
 
Denver Wyróżniony Mężczyzna

2,683

2006-10-09 12:09:53

Postanowiłem zamknąć wątek, gdyż dalsze dyskusje przynoszą tylko i wyłącznie niepotrzebne kłótnie niedotyczące Żeglugi Mazurskiej.

„A może UM ma jakieś udziały w OFG i poprzez taką reklamę osiąga jakieś zyski np. w celu spłacenia zaciągniętych kredytów?” — lewek12, 12.01.2008
 
Bromar Mężczyzna

1,777

2015-02-17 19:24:05

Potrzebuję kilku zdjęć w możliwie wysokiej rozdzielczości i jakości statków i/lub portów Żeglugi Mazurskiej. Jeśli takimi dysponujesz, to proszę o kontakt.

"Children must be taught how to think, not what to think" - Margaret Mead

Przejdź do strony: , 1, 2, 3 [4Następna