Przejdź do strony: , 1, 2 [3Następna

Nowa kładka dla pieszych nad kanałem Giżyckim (Łuczańskim)

Autor Wiadomość
Z.J. Mężczyzna

2,845

2018-02-21 23:02:17

Kładka jest potrzebna mieszkańcom miasta. Nie tylko osiedla. Sam korzystam z niej wielokrotnie przez cały rok mimo, że nie mieszkam na "wyspie". Obecna jest w fatalnym stanie technicznym i z tego powodu może zostać zamknięta.

Jeżeli nie ma kasy na kładkę z kolejnym amfiteatrem (niekoniecznie tam potrzebnym), to trzeba zbudować normalną przeprawę bez zbędnych wodotrysków.

O moście na obwodnicy nie przypominaj, bo gdyby nie protesty kilku oszołomów już dawno korzystalibyśmy z dwupasmówki. Był projekt i były pieniądze.

 
Łukasz Zakrzewski Mężczyzna
Radny Miejski

5,004

2018-02-21 23:07:11

Ta kładka jest w fatalnym stanie od kiedy pamiętam. Wytrzymała tyle to wytrzyma i tego Burmistrza.

Jak brakuje kasy pora na nowo usiąść do deski kreślarskiej i zaprojektować zupełnie nową konstrukcję na miarę możliwości finansowych miasta. Czyżby brakowało nam gospodarza gotowego na męskie decyzje?

Obwodówka była koncepcją. Budowa obwodówki to lekko 300 mln złotych. Gdzie ty je widziałeś? Konkretny projekt był tylko na odcinek Bystry-Staświny. Jeżeli ktoś marzył kiedyś o ścieżce rowerowej do Rudy to niech dziękuje mieszkańcom Bystrego że zablokowali pod wpływem s.p. Nowakowskiego dalszą realizację tego projektu. Projekt zakładał porządną ścieżkę przez Bystry a potem pieszo-rowerową aż do Rudy.

Łukasz Zakrzewski - Radny Rady Miejskiej w Giżycku
facebook.pl/radnyzakrzewski/
Zajrzyj i polub, jeżeli chcesz wiedzieć co ostatnio zrobiłem dla Ciebie!
 
Z.J. Mężczyzna

2,845

2018-02-21 23:23:29

Nie chce mi się szukać, ale odkop sobie na forum projekt całej obwodnicy od Wilkas do Bystrego jako dwupasmówki. Sam robiłeś tu wrzutki.

 
Łukasz Zakrzewski Mężczyzna
Radny Miejski

5,004

2018-02-22 07:26:21

Powtarzam - to była koncepcja, nie projekt budowlany.
Na trasę Bystry - Staświny był projekt(niezatwierdzony), który teraz się kurzy w GDDKiA.
Nawet na Rondo na Świderskiej jest osobny projekt budowlany.
W GDDKiA doskonale wiedzą, że jak zatwierdzą Projekt Budowlany na Obwodówkę mają 3 lata na zrobienie czegokolwiek, bo tyle jest ważny zatwierdzony projekt budowlany.

Łukasz Zakrzewski - Radny Rady Miejskiej w Giżycku
facebook.pl/radnyzakrzewski/
Zajrzyj i polub, jeżeli chcesz wiedzieć co ostatnio zrobiłem dla Ciebie!
 
tomasz s

127

2018-02-25 17:45:49

To co piszę co prawda nie dotyczy tematu naszej ''giżyckiej kładki'' ale czy jeździliście już nowym mostem/kładką w Pięknej Górze? Osobiście jestem w szoku jak można w 21 wieku projektować i budować coś takiego…te krzywizny… te hopki… to jest po prostu jeden wielki przykład jak nie powinno się budować mostów...

 
dany

464

2018-02-25 20:15:08

Inwestycja jeszcze nie została zakończona..
Budowa mostu to jedno a remont drogi to drugie. Mieli zbudować most i zbudowali (pozostały jeszcze prace kosmetyczne) a teraz zarządca drogi przy okazji remontu/przebudowy zrobi resztę. Może jeszcze nie dziś ale za jakiś czas na pewno.

Prawda leży pośrodku - może dlatego wszystkim zawadza.
 
Z.J. Mężczyzna

2,845

2018-02-25 22:06:14

tomasz s:

To co piszę co prawda nie dotyczy tematu naszej ''giżyckiej kładki'' ale czy jeździliście już nowym mostem/kładką w Pięknej Górze? Osobiście jestem w szoku jak można w 21 wieku projektować i budować coś takiego…te krzywizny… te hopki… to jest po prostu jeden wielki przykład jak nie powinno się budować mostów…

Osobiście życzyłbym sobie, aby każdy projektant mostów na szlaku WJM był tak dalekowzroczny jak projektant mostu w Pięknej Górze. :clap:

Niewielu "szczurów lądowych" wie, że z Giżycka można rzekami i kanałami dopłynąć zarówno do Amsterdamu jak i nad morze Czarne, a szlak wodny z Węgorzewa do Rucianego/Pisza pokonują w sezonie dziesiątki tysięcy jachtów.

Stary most w Pięknej Górze groził zawaleniem, więc konieczna była jego wymiana. Zrobiono to bardzo profesjonalnie uwzględniając właśnie potrzeby komunikacji pod mostem. Obecny most ma prześwit umożliwiający przepłynięcie pod nim statku pasażerskiego nawet przy obecnym stanie wody, co nie jest możliwe na kanale Łuczańskim (gdzie prześwit jest zbyt mały przy obecnym stanie wody i jeżeli woda nie opadnie - statki Żeglugi Mazurskiej zostaną uwięzione w swoim porcie). Jachty mogą się również pod nowym mostem mijać z innym jachtem lub statkiem, co wcześniej nie było możliwe i dochodziło do wielu stłuczek.

Gdyby projektant wymienianego 10 lat temu mostu drogowego nad kanałem Wilkaskim na drodze krajowej pomyślał (ale niestety był zbyt tępy), dziś pozostałaby przebudowa mostu kolejowego w Wilkasach (remont samego kanału jest na ukończeniu)… i całkowicie znika problem zamykania/otwierania mostu obrotowego, gdyż cały ruch wodny mógłby się odbywać kanałem Wilkaskim przez Piękną Górę. :drink:

Tak jak wyżej napisał dany - będą remontować drogę, to poprawią te "stromizny".

 
Keczup

1,203 1/3

2018-02-25 22:55:03

Bo na Mazurach nigdzie się nie śpieszymy jedziemy dostojnie 60 km/h i podziwiamy widoczki co by na przydrożnym drzewie nie wylądować a jak ci jeden z drugim to nie pasuje to wypad na mazowieckie pampasy i rura ile fabryka dała! :mad:

https://1drv.ms/u/s!AkE8gzt73sjhgelzu53b-_TtzYGLdw

O a tu widoczek fot. Łukasz Budziński z drona na most w Pięknej Górze k/ Giżycka nad kanałem łączącym jeziora Tajty i Kisajno. Zagadka, można wygrać talon na balon pełen nalewki śliwowicji: - W którą stronę do Giżycka, w prawo czy w lewo?  ;-)

 
jo44 Mężczyzna

1,571

2018-02-27 14:15:32

tomasz s:

To co piszę co prawda nie dotyczy tematu naszej ''giżyckiej kładki'' ale czy jeździliście już nowym mostem/kładką w Pięknej Górze? Osobiście jestem w szoku jak można w 21 wieku projektować i budować coś takiego…te krzywizny… te hopki… to jest po prostu jeden wielki przykład jak nie powinno się budować mostów…

Nie wiem czy zauważyłeś że na tym moście obowiązuje ograniczenie prędkości do 30 km/godzinę. Jeśli przejedziesz go z dozwoloną prędkością to na pewno dojdziesz do innych wniosków.

 
tomasz s

127

2018-02-27 14:58:07

Rozumiem,że prędkość na takim obiekcie powinna być ograniczona ale naprawdę mamy uwierzyć ,że ta ''hopka'', ''górka'', ten stromy spadek(po stronie ''kętrzyńskiej'') był w projekcie?

Przejdź do strony: , 1, 2 [3Następna