Przejdź do strony: Poprzednia [12,

Rodzinka.pl - "film zawiera lokowanie produktu"

Autor Wiadomość
fuledzki
wojciech łukowski

1,291

2018-03-14 07:22:36

Z pewnym niedowierzaniem, cieszyłbym się, gdyby to był tylko fake news, przyjąłem wiadomość, że Giżycko jest produktem lokowanym w odcinku serialu Rodzina.pl. I to za kwotę 100 tysięcy złotych.
Czuję się tym faktem (fake'em) upokorzony, zaciskam pięści ze złości jako giżycczanin, Patriota Giżycka.
Giżycko jako lokowany produkt) umieszcza nasze miasto w obrębie tzw. produktów szybkozbywalnych, produktów szybkorotujących (FMCG). Są to produkty sprzedawane często i po względnie niskich cenach. Dobrami z tej branży są artykuły spożywcze, czy środki czystości.
Marketingowcy mają z takimi produktami, do których via Rodzinka.pl dołączyło Giżycko taki problem, że lojalność konsumentów wobec nich jest niewielka, zakupy często impulsywne. satysfakcja krótkotrwała.
Przeciwieństwem FMCG są dobra luksusowe (trudnodostępne), ale i i FMCD czyli dobra, które trwają długo i mogą być naprawiane.
Jeśli by widzieć to w taki sposób, to bardzo bym się cieszył, gdyby Giżycko zaliczało się do FMCD, a my od tego się oddalamy.
Zastrzeżenie: Marketing miejsca, czy miasta jest jeszcze czymś innym, jednak ze względu na zaliczenie Giżycka do FMCG to nie nasza piosenka, póki co.

 
wacekras

42

2018-03-14 07:35:21

100 000 zł?????? :wallbash: Za dużo pieniędzy mają na 1go Maja?

 
dzikus hameryki

155

2018-03-14 07:59:59

Coś się dzieje w Giżycku super, nic się nie dzieje źle. Najłatwiej jest krytykować siedząc w ciepłym fotelu bez żadnych planów na swoje życie. Odniosę się tylko do tej kwestii promocji miasta w serialu Rodzinka.pl

Przykładów jak miasta promują się w serialach jest wiele:

Serial Diagnoza -— miasto Rybnik

Serial komisarz Alex - miasto Łódź

Serial Lekarze - Toruń

Serial Przystań - Giżycko i okolice

Tych przykładów jest wiele, dałem tylko kilka.

Wnioski?

Miasto staje się rozpoznawalne, promocja która czasami za 1 spot reklamowy puszczony w tygodniu kosztuje 40-50tys złotych na 1-1,5min nie da takich efektów jak serial który:

Można zobaczyć w prime time w TVP 2 - kilka mln widzów usłyszy i zobaczy słowo / miasto Giżycko

Serial będzie dostępny na VOD i każdy będzie mógł go zobaczyć przez 10-20 lat

Aktorzy robiąc promocję na swoich kanałach social media zrobili darmową reklamę dla Giżycka.

Średnio jeden post u gwiazdy to koszt 5-8 tys złotych.

Uważam że taka promocja ma rację bytu i zrobiona przed Wakacjami okaże się strzałem w 10tkę!

Brawo!!!

 
yorguś Mężczyzna

1,292

2018-03-14 08:09:50

Naprawdę uważasz, że promowanie Giżycka w plenerze zimowym da przełożenie na "bum" letni? :)

Naprawdę uważasz, że gdyby nie lokowanie Giżycka w serialach- to nikt by o Giżycku nie wiedział i tu nie przyjeżdżał? :)

I jeszcze jedna uwaga. Nie mogę zrozumieć, co urzędnicy giżyckiego ratusza robili na planie serialu w czasie swojej pracy. Nie wymienię nazwisk, ale te osoby będą świetnie widoczne w ujęciach z kościoła. Promujemy miasto urzędnikami wcielającymi się w rolę statystów?

No i na koniec coś optymistycznego. Kiedy "puszczą" powtórkę odcinka z Giżycka gdzieś w listopadzie lub w grudniu, to wtedy możemy się spodziewać, że nieznacznie - lecz jednak więcej turystów odwiedzi nasze miasto w ferie lub na weekendy zimowe. Co do serialu "Przystań", to muszę przyznać iż Jolanta Piotrowska miała znakomite wyczucie. W czasie kręcenia tego serialu byłem jednym z wielu krytykantów tak wydanej kasy - dziś serial przynosi popularność naszemu miastu. Ba, w żadnym odcinku tego serialu nie zobaczymy burmistrza czy też urzędników naszego ratusza.  ;)

 
dzikus hameryki

155

2018-03-14 08:26:57

yorguś:

Naprawdę uważasz, że promowanie Giżycka w plenerze zimowym da przełożenie na "bum" letni? :)

Naprawdę uważasz, że gdyby nie lokowanie Giżycka w serialach- to nikt by o Giżycku nie wiedział i tu nie przyjeżdżał? :)

I jeszcze jedna uwaga. Nie mogę zrozumieć, co urzędnicy giżyckiego ratusza robili na planie serialu w czasie swojej pracy. Nie wymienię nazwisk, ale te osoby będą świetnie widoczne w ujęciach z kościoła. Promujemy miasto urzędnikami wcielającymi się w rolę statystów?

nie no prezentujesz odwróconą logikę przecież na bum letni Giżycko nie może narzekać,
- przecież chodzi by osiągnąć bum zimowy to jasne jak słońce

co z tobą? sugerujesz że statystów, to co dobiera się na BIP-ie miejskim?

to rola reżysera serialu no nie ? - napisz do niego dlaczego dobrał tego czy innego statystę w scenariuszu.

ooo coś kręcisz, walnij se poranną mocną kawusię

 
yorguś Mężczyzna

1,292

2018-03-14 10:50:34

Tak, ja nawet myślę, że reżyser znał tych urzędników osobiście i osobiście ich zaprosił jako statystów na plan w godzinach ich urzędowania w obecności ich przełożonego Burmistrza. Pewnie wszyscy tego dnia wzięli urlopy i wykażą dochód z pracy jako statyści. :hahaha:

Przepraszam, nie mogłem się powstrzymać. :)

 
mysiuk

179

2018-03-14 11:19:47

dzikus hameryki gdzieś już ten wpis widziałem .…

"Coś się dzieje w Giżycku super, nic się nie dzieje źle. Najłatwiej jest krytykować siedząc w ciepłym fotelu bez żadnych planów na swoje życie. Odniosę się tylko do tej kwestii promocji miasta w serialu Rodzinka.pl

Przykładów jak miasta promują się w serialach jest wiele:

Serial Diagnoza -— miasto Rybnik

Serial komisarz Alex - miasto Łódź

Serial Lekarze - Toruń

Serial Przystań - Giżycko i okolice

Tych przykładów jest wiele, dałem tylko kilka.

Wnioski?

Miasto staje się rozpoznawalne, promocja która czasami za 1 spot reklamowy puszczony w tygodniu kosztuje 40-50tys złotych na 1-1,5min nie da takich efektów jak serial który:

Można zobaczyć w prime time w TVP 2 - kilka mln widzów usłyszy i zobaczy słowo / miasto Giżycko

Serial będzie dostępny na VOD i każdy będzie mógł go zobaczyć przez 10-20 lat

Aktorzy robiąc promocję na swoich kanałach social media zrobili darmową reklamę dla Giżycka.

Średnio jeden post u gwiazdy to koszt 5-8 tys złotych.

Uważam że taka promocja ma rację bytu i zrobiona przed Wakacjami okaże się strzałem w 10tkę!

Brawo!!!"

to już sami nie potraficie czegoś skleić i napisać ?

 
dzikus hameryki

155

2018-03-14 11:29:57

mysiuk:

dzikus hameryki gdzieś już ten wpis widziałem .…

to już sami nie potraficie czegoś skleić i napisać ?

no masz rację poprawiam. to jeden z wielu rozsądnych głosów na profilu społ.

"Coś się dzieje w Giżycku super, nic się nie dzieje źle. Najłatwiej jest krytykować siedząc w ciepłym fotelu bez żadnych planów na swoje życie. Odniosę się tylko do tej kwestii promocji miasta w serialu Rodzinka.pl

Przykładów jak miasta promują się w serialach jest wiele:

Serial Diagnoza -— miasto Rybnik

Serial komisarz Alex - miasto Łódź

Serial Lekarze - Toruń

Serial Przystań - Giżycko i okolice

Tych przykładów jest wiele, dałem tylko kilka.

Wnioski?

Miasto staje się rozpoznawalne, promocja która czasami za 1 spot reklamowy puszczony w tygodniu kosztuje 40-50tys złotych na 1-1,5min nie da takich efektów jak serial który:

Można zobaczyć w prime time w TVP 2 - kilka mln widzów usłyszy i zobaczy słowo / miasto Giżycko

Serial będzie dostępny na VOD i każdy będzie mógł go zobaczyć przez 10-20 lat

Aktorzy robiąc promocję na swoich kanałach social media zrobili darmową reklamę dla Giżycka.

Średnio jeden post u gwiazdy to koszt 5-8 tys złotych.

Uważam że taka promocja ma rację bytu i zrobiona przed Wakacjami okaże się strzałem w 10tkę!

Brawo!!!"

 
Andrzejew

87

2018-03-14 12:49:42

Dobrze, a załóżmy nawet że ktoś przyjedzie do Giżycka bo w serialu była o nim mowa. Moje pytanie brzmi - co taki przeciętny Kowalski miałby tu robić przez np. 2 tygodnie? Przecież jak ktoś nie jest zainteresowany żaglami, to raczej naszym miastem się nie zachwyci i będzie żałował że za te same pieniądze nie udał się ot chociażby na południe Europy.

 
wieśniak

555

2018-03-14 14:10:55

Andrzejew:

Dobrze, a załóżmy nawet że ktoś przyjedzie do Giżycka bo w serialu była o nim mowa. Moje pytanie brzmi - co taki przeciętny Kowalski miałby tu robić przez np. 2 tygodnie? Przecież jak ktoś nie jest zainteresowany żaglami, to raczej naszym miastem się nie zachwyci i będzie żałował że za te same pieniądze nie udał się ot chociażby na południe Europy.

A jaką korzyść ma przeciętny Kowalski - stały mieszkaniec Giżycka z tego przeciętnego Kowalskiego który przyjedzie latem na dwa tygodnie do Giżycka ?

 
klakier_gargamela

36

2018-03-14 18:04:17

Moim zdaniem , Giżycko jako miasto czyli marka sama w sobie nie musi się już reklamować w tego typu serialach. Reklamy potrzebują atrakcje i oferty spędzania czasu poza sezonem letnim.

 
Alien Mężczyzna
gertis.pl

1,521

2018-03-14 18:39:47

klakier_gargamela:

Moim zdaniem , Giżycko jako miasto czyli marka sama w sobie nie musi się już reklamować w tego typu serialach. Reklamy potrzebują atrakcje i oferty spędzania czasu poza sezonem letnim.

No ale to się chyba właśnie teraz stało, czy nie?
Promocja Giżycka zimą.. bojery, śluby (haha), śnieg itp.

 
obiektywny Mężczyzna

1,332

2018-03-14 20:43:21

fuledzki:

Z pewnym niedowierzaniem, cieszyłbym się, gdyby to był tylko fake news, przyjąłem wiadomość, że Giżycko jest produktem lokowanym w odcinku serialu Rodzina.pl. I to za kwotę 100 tysięcy złotych.
Czuję się tym faktem (fake'em) upokorzony, zaciskam pięści ze złości jako giżycczanin, Patriota Giżycka.

Widocznie dla burmistrza wydanie takiej kwoty 100 tysięcy złotych za reklamę która nijak się przełoży na nasz byt to nic bo przecież ; jesteśmy bogatym miastem z coraz to niższym zadłużeniem i nie mamy innych potrzeb poza potrzebami rządzących.
Brawo , brawo jak to łatwo było kiedyś krytykować a teraz jak to jest znosić krytykę ?
Łatwo się wydaje nie swoje pieniądze ale jak wyczytałem w zeznaniach to chyba już życie pod kreską to standard.
Nie znałem tego serialu ale teraz pewnie go zobaczę bo tam są lokowane moje podatki :)

zadowolony z życia.....
 
KLON Kobieta
hardcore crust

1,990

2018-03-14 21:32:15

fuledzki:

Z pewnym niedowierzaniem, cieszyłbym się, gdyby to był tylko fake news, przyjąłem wiadomość, że Giżycko jest produktem lokowanym w odcinku serialu Rodzina.pl. I to za kwotę 100 tysięcy złotych.
Czuję się tym faktem (fake'em) upokorzony, zaciskam pięści ze złości jako giżycczanin, Patriota Giżycka.
Giżycko jako lokowany produkt) umieszcza nasze miasto w obrębie tzw. produktów szybkozbywalnych, produktów szybkorotujących (FMCG). Są to produkty sprzedawane często i po względnie niskich cenach. Dobrami z tej branży są artykuły spożywcze, czy środki czystości.
Marketingowcy mają z takimi produktami, do których via Rodzinka.pl dołączyło Giżycko taki problem, że lojalność konsumentów wobec nich jest niewielka, zakupy często impulsywne. satysfakcja krótkotrwała.
Przeciwieństwem FMCG są dobra luksusowe (trudnodostępne), ale i i FMCD czyli dobra, które trwają długo i mogą być naprawiane.
Jeśli by widzieć to w taki sposób, to bardzo bym się cieszył, gdyby Giżycko zaliczało się do FMCD, a my od tego się oddalamy.
Zastrzeżenie: Marketing miejsca, czy miasta jest jeszcze czymś innym, jednak ze względu na zaliczenie Giżycka do FMCG to nie nasza piosenka, póki co.

Może czas wyjśc poza akademicki bełkot z poziomu "warszafki" i zrozumiec, że wszystko kosztuje?
Osobiście nie wiem po kiego grzyba jest ta akcja z wykupem specjalnego odcinka gdzie kilka razy padnie w jakiejś TV ( nie wie gdzie ten serial jest puszczany ) nazwa Giżycko ale to nie jest lokowanie produktu tylko osadzanie marki w mainstreamie. Takie same jak jak zapłacenie za to by w prognozie pogody w telewizji śniadaniowej podawali temperaturę z Giżycka a nie z Mikołajek.
To kuźwa takie proste a jak widac profesorowie tego nie rozumieją.

Są bardziej amoralne akcje z wydawaniem kasy z budżetu.
100 tysięcy to koszt w ostatnim przypadku jaki z budżetu obywatelskiego ( dzięki nieuczciwej moralnie akcji zbierania podpisów pod kościołami ) miasto wydaje na szopkę wielkanocną. Gdy przyjrzec się obiektywnie z boku wygląda na to, że Giżycko sponsoruje imprezę, którym głównym beneficjentem medialnym jest Ełk gdzie siedzibę ma kuria biskupia i inne jej "spółki zależne".
Np. Caritas, który kupił za kilka procent realnej wartości budynek w centrum Giżycka z przeznaczeniem na hospicjum, którego do tej pory nie ma a działka z budynkiem została ostatnio sprzedana po cenie komercyjnej prywatnemu inwestorowi.
Realne działanie na szkodę mieszkańców takich jak ja.

Za kasę z budżetu Giżycka drukuje się plakaty ( oraz robi akcję internetową) gdzie jako główny partner imprezy jest miasto Ełk i Ełckie Centrum Kultury.
Miasto i instytucja, która jest jednym z głównych konkurentów w okolicy do śmietanki z tortu pod nazwą "kasa z turystów".
Mieszkańcy Giżycka wspierający tą imprezę w średniowieczu z automatu byliby pozbawieni praw miejskich i wydaleni z miasta. Za tą zdradziecką działalnośc.

Lokalny patriotyzm nie toleruje takich postępków.

Nie lubię melisy. Uspokaja mnie wkurzanie innych.
 
Dzialkowiec

247

2018-03-15 13:22:05

100 tysia na imprezy dla setki ludzi i kilku tysięcy widzów to ZŁO.
Zorganizowane są za to 3 imprezy, czyli po 33 na jedną.

Pragnę przypomnieć że haratanie w gałę naszego szeryfa z brygada Mroczków i Świra kosztowało za każdym razem cirke 30 tysia + szeryf fundował im rejs statkiem i żarło aby sobie zdjęcia pocykać.
A takich meczów już kilka było. To są lepiej wydane pieniądze? Bo coś cisza o nich a kosztują więcej niż kościelne.

Przejdź do strony: Poprzednia [12,