Zimowe regaty żeglarskie

Autor Wiadomość
Z.J. Mężczyzna

2,831

2012-01-06 22:19:05

Za onet.pl

40 żeglarzy ma wziąć udział w sobotę w regatach na jeziorze Niegocin (woj. warmińsko-mazurskie). Jak podkreślają organizatorzy to wyjątkowe przedsięwzięcie, bo nie pamiętają, by w styczniu rozgrywano na śródlądziu zawody żeglarskie.
Organizator Artur Tomkiewicz powiedział, że w zawodach "Natangia - Puchar Gizewiusza", które odbywają się z okazji jubileuszu 400-lecia Giżycka, wystartuje 12 załóg 3-4 osobowych. Udział zapowiedzieli m.in. mieszkańcy Śląska i Białegostoku.
Regaty rozpoczną się o godz. 11, a zakończą o 15. Jeden z czterech biegów organizatorzy i uczestnicy postanowili zadedykować Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. Nie przewidziano jednak zbiórki pieniędzy, bo ta może odbywać się tylko w niedzielę.
Nad bezpieczeństwem podczas regat czuwać mają ratownicy Mazurskiego Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego i strażacy.
Woda w mazurskich jeziorach ma temperaturę blisko 0 st. C. Jeszcze kilkanaście dni temu akweny pokrywała cienka warstwa lodu, ale zmiana pogody sprawiła, że lód zszedł i możliwe jest rozegranie zawodów.
Z ciepłej aury nie cieszą się za to wędkarze, którzy o tej porze roku zazwyczaj łowili ryby spod lodu. Zaplanowane na ten weekend Mistrzostwa Polski w Wędkarstwie Podlodowym na jeziorze Długim w Olsztynie zostały odwołane.

Źródło
Termin regat 07.01.2011 (sobota)
Godz 07.01.2012 godz. 08.00 –odbiór omeg w porcie AZS Wilkasy i płyniemy do Eko-Mariny w Giżycku
Ok. godz. 09.30. odprawa sterników i uroczyste otwarcie regat w Eko-Marinie w Giżycku
Planowany start godz. 11.00 (ok. 4 biegów)
Po wyścigach obiad w Eko-Marinie w Giżycku i odprowadzenie omeg do AZS Wilkasy
Ok. godz 18.00 uroczyste zakończenie regat, mini bankiet w Eko- Marinie w Giżycku przy muzyce na „żywo”.
Patronat: mazury.info.pl spodziewana relacja w TVP.

 
Moris Mężczyzna
nadszyszkownik

6,860

2012-01-07 09:59:47

Wszystkim z poza miasta - może coś w kamerze będzie widać:
http://kamery.gizycko.pl/view/viewer_index.shtml  ;-)

Boso, ale w ostrogach... * Nie bój się robić dużych kroków naprzód. Dwoma małymi krokami nie pokonasz przepaści * moris@ofg.pl ;-) * Jędruś - Najpiękniejszy uśmiech ;-) * Jak ja kocham te Mazury !!!* Profil CB Radio na NK ;-) *Familie.pl **** Giżyckopedia ***
ɐʞooqʇǝu oƃǝɾoʍs ǝıqnן oƃǝʇɐןp


 
dany

464

2012-01-07 10:22:57

Moris:

Wszystkim z poza miasta - może coś w kamerze będzie widać:
http://kamery.gizycko.pl/view/viewer_index.shtml  ;-)

Niestety obraz jest tak podlej jakosci ze praktycznie nic nie widac :-(. To znaczy widac przesuwajacy sie punkcik na wodzie, sadzac po predkosci przemieszczania sie tego punktu domyslam sie ze to motorowka :rotfl:
Moris wiem ze chciales dobrze ale wyszlo jak zwykle. Dzieki za dobre checi.

Prawda leży pośrodku - może dlatego wszystkim zawadza.
 
Moris Mężczyzna
nadszyszkownik

6,860

2012-01-07 11:32:45

dany:

Moris:

Wszystkim z poza miasta - może coś w kamerze będzie widać:
http://kamery.gizycko.pl/view/viewer_index.shtml  ;-)

Niestety obraz jest tak podlej jakosci ze praktycznie nic nie widac :-(. To znaczy widac przesuwajacy sie punkcik na wodzie, sadzac po predkosci przemieszczania sie tego punktu domyslam sie ze to motorowka :rotfl:
Moris wiem ze chciales dobrze ale wyszlo jak zwykle. Dzieki za dobre checi.

no szału ni ma ale coś tam widać  ;-) Przed chwilą mówili na TVN24 o regatach  ;-)
P.s Gdy sie zrobi powiększenie ctrl+ scroll mychy to nawet, nawet  ;-)

Boso, ale w ostrogach... * Nie bój się robić dużych kroków naprzód. Dwoma małymi krokami nie pokonasz przepaści * moris@ofg.pl ;-) * Jędruś - Najpiękniejszy uśmiech ;-) * Jak ja kocham te Mazury !!!* Profil CB Radio na NK ;-) *Familie.pl **** Giżyckopedia ***
ɐʞooqʇǝu oƃǝɾoʍs ǝıqnן oƃǝʇɐןp


 
dany

464

2012-01-07 11:38:11

Gdyby tak jeszce operator sie domyslil i pokrecil kamera i uzyl opcji zoom...

Prawda leży pośrodku - może dlatego wszystkim zawadza.
 
Sired Mężczyzna

716

2012-01-07 17:48:49

W Teleekspresie pokazywali regaty.

"Nie ma przeznaczenia. Wszystko jest skutkiem naszych decyzji, tych podjętych, ale też i decyzji, których nie mieliśmy odwagi podjąć."
 
misu
Użytkownik usunięty

2012-01-07 20:54:28

a bo voodzący… jak widać na zdjęciu, był bliżej żródła :p

 
Alien Mężczyzna
gertis.pl

1,524

2012-01-08 11:19:21

Postaram się w wolnej chwili przebrać wszystkie zdjęcia i wrzucić online. Powiem szczerze, że impreza super. Na początku trochę żałowałem, że nie uczestniczyłem ale po pół godziny stania na dachu statku współczułem tym wariatom na wodzie :)))
Jestem pełen podziwu dla wszystkich załóg. Naturalnie cały wyścig rozegrał się między dwoma faworytami, nie mniej jednak Zbyszek z mazury.info.pl pokazał niewątpliwą klasę. Po tylu latach przerwy w regatach bardzo fajnie mu szło. Widać, że to trochę jak jazda na rowerze  ;)
Pozostałym załogom należą się gratulacje za wytrwałość. Widać, że dla wielu z nich regaty na Omegach były nowością i mieli problemy z poradzeniem sobie z tymi jachcikami. A jednak, mimo jednej wywrotki w porcie (;)), wszystko poszło gładko i bezpiecznie.
Kudłaty, piękna impreza!

 
Moris Mężczyzna
nadszyszkownik

6,860

2012-01-08 12:00:30

Normalna w Giżycku! :ok:

Boso, ale w ostrogach... * Nie bój się robić dużych kroków naprzód. Dwoma małymi krokami nie pokonasz przepaści * moris@ofg.pl ;-) * Jędruś - Najpiękniejszy uśmiech ;-) * Jak ja kocham te Mazury !!!* Profil CB Radio na NK ;-) *Familie.pl **** Giżyckopedia ***
ɐʞooqʇǝu oƃǝɾoʍs ǝıqnן oƃǝʇɐןp


 
Alien Mężczyzna
gertis.pl

1,524

2012-01-08 12:31:53

 
Evi Kobieta
ImprezyMazury.com.pl

1,548

2012-01-08 14:13:17

Impreza zacna, jakby ktoś był tak miły i zechciał udostępnić fotki dla mojego portalu - dajcie znać na pw :).

www.ImprezyMazury.com.pl - Imprezy w Twoim Mieście - patronat medialny, reklama, fotorelacje - zapraszamy!
 
Z.J. Mężczyzna

2,831

2012-01-09 03:38:48

Zapraszam na fotorelację z regat.

Regaty Natangia - Puchar Gizewiusza

 
adam1313 Mężczyzna

1,008

2012-01-11 20:36:57

http://lozynski.pl